2015. szeptember 14., hétfő

2015 Repülőnap



 Ugye, beszéltünk arról, hogy hamarosan, írunk hír, cikkeket is. Nos, nem siettük el a dolgot, ugyanis, már itt az első!

Facebookon, meséltem, hogy milyen lehetőségekkel voltam kint, a Repülőnapon, így mondok néhány érdekességet, meg írok egy sort, az ott készült fényképekről. Jó hír viszont, hogy a jövőbeli cikkeknél, nem lesz ehhez hasonló habi-habi.

Kezdjünk is hozzá!


Panoráma, egy omladozó volt laktanya tetejéről.
A fenti kép, úgy fél nyolckor készült, azaz másfél órával a nyitás előtt. A repteret, a rendezvény kezdete előtt végig is jártuk, de mivel még se ember, és így a kiállítások nagy része sem volt kint nem fotóztunk sokat.

Görgőket készíteni, veterán autók kiállítása, MOST! 
Végignézni ajánlott!























Szerintem ez nem az
Old Timer-esekhez tartozik :O




ITT állj meg! :) Az autók elfogytak, most már témát váltunk.
Sétarepülés
Albatrosz

Igaz, most is lett volna lehetőségem repülni, de sajnálattal közlöm nem tetem.
Nem vettem a bátorságot, de szerintem egy, két hónapon belül, repülök egyet Székesfehérvár felett, és fotózok egy párat (ezret)! 
HA-MID
Egy ház tetejéről, a rendezvény panorámája

Addig is, csak hogy tudjátok miről maradtatok le, ha nem jöttetek ki, és nem éltetek, a következő lehetőségekkel:
7-9000 forintért, sétarepülésre lehetett menni. Li-2-sel, és Ha-Lix veterán gépekkel (7000), Kettő helikopter egyikével (képen,8000) és egy kicsit komolyabb, egy motoros gépekkel (9000), és az igazán bátraknak ugyan, limitáltan, 500000 Magyar Forintért, egy sugárhajtású (Jet) géppel is volt élmény repülésre lehetőség. Az utóbbi gépre, egy ingyen repülést, minden évben, ki is sorsolnak.
G-Delf (Delfin, mint említettem a 'Jet'

A G-Delfin repülése, már a nap, utolsó programjai között volt, de a legeslegutolsó, amit még a vendégek láthattak, az az ejtőernyős ugrás volt.
Nem bemutató jellegű, gyakorlóugrások.
Az ejtőernyős ugrások, már nem a rendezvénysorozathoz, hanem a börgöndi repülőtér mindennapi programjához tartozott, Ők már csak gyakoroltak.

Amiket, még nem említettem, az a hagyományőrzők csoportja, az öreg sasok sátra, az Airsoftosok kiállítása (ez a hely tele volt haverokkal :D ), és egyéb nagyrészt katonai kiállítások.

Mellesleg Én is, egész nap katonai zubbonyt, nadrágot és bakancsot viseltem, a hangulat kedvéért :D
Ezt, ugyan már említettem, de egózok még vele egy kicsit, hogy rendező voltam, így volt lehetőségem, olyan fotókat készíteni, olyan gépekről, és helyekről, ahonnan szinte, senki másnak. Ennyi :D
Mindezért hatalmas puszi :D Akarom mondani köszönet Meretei Zéténynek, és az apukájának Meretei Zoltánnak, ezt a felejthetetlen napot! :)

Ui.: A Palacsinta zenekar, megint hatalmasat alkotott, Én bebújtam a zubbonyom alá, és dúdolgattam mint egy bolond, a többiek, meg kikészülve Énekelgették : a csokis  a csokis a csokis palacsintaaaa a csokis a csokis a csokis...
Mellesleg, még a 'zenekar' sem kapott tapsot... :P

Még valami :D Megígérem, a jövőben ennél izgalmasabb szöveggel várlak Titeket, a blogon. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése